Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží

Jako náš zákazník (spotřebitel) máte právo na odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě od převzetí zásilky a to bez udání důvodu. Je-li objednávka dodána (jedna kupní smlouva) po více částech, lhůta 14ti dní se počítá ode dne převzetí poslední zásilky. Požadavek je zpravidla vyřízen do 14 ti pracovních dnů od přijetí zboží.

Snadné vrácení

Objednávku nebo její část můžete vrátit i snadno přes zásilkovnu za pouhých 69 Kč. Zásilku stačí pečlivě zabalit a předat na výdejním místě Zásilkovny spolu s vratným kódem 94643399. O nic víc se už nemusíte starat. Za odeslání tak nemusíte platit předem, částka 69 Kč vám bude odečtena z hodnoty vráceného zboží.

Postup při vrácení zboží

Zboží zašlete na adresu

Mavero.cz

Mariánské Náměstí 2371

Uherský Brod 688 01

Tel: 704767017

Nezapomeňte také dodržet tyto podmínky:

  • Zboží nesmí být otevřené, jedná-li se o spotřební zboží
  • Zboží nesmí být opotřebené
  • Nemůžete vrátit zboží upravené na přání zákazníka nebo zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarávání
  • Zboží by mělo být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)
  • Zboží by nemělo být poškozeno, včetně originálního obalu, je-li to možné
  • Poštovné spojené se zasláním zboží zpět k nám hradí kupující. Vracené zboží doporučujeme při přeprave pojistit na částku odpovídající hodnotě zboží
  • Zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata

Reklamace zboží

Přišla vám poškozená zásilka, nekompletní objednávka, jiné, než-li objednané zboží? To nás mrzí, ale slibujeme, že to napravíme. Jak byste měli postupovat?  Kontaktujte nás telefonicky nebo emailem, abychom pro vás mohli situaci co nejdříve vyřešit.

Kontakt pro reklamace

reklamace@mavero.cz

+420 704 767 017

Připravte si číslo objednávky nebo faktury pro rychlejší vyřízení


Dopravce doručil poškozenou zásilku

Doporučujeme prohlédnout zásilku před převzetím a v případě pochybností si vyžádejte od přepravce zápis o škodě, který je povinen vystavit, je-li zásilka na první pohled poškozená, otevřená nebo jinak znehodnocená. Bez zápisu o škodě nelze zásilku reklamovat u dopravce. Pokud po rozbalení zjistíte, že je zboží opravdu poškozeno, kontaktujte nás. Pokud se zboží nic nestalo, tak se nám ulevilo stejně jako vám, ale i tak budeme rádi za vaši zpětnou vazbu :)

Jinak poškozené zboží

Doporučujeme, abyste bezprostředně po převzetí zásilky zkontrolovali její obsah a objednané zboží. Pozdější reklamace poškozeného zboží nemusí být uznána z důvodů pochybností. Po zjištění škody nás prosím kontaktujte. V případě oprávněné reklamace vám poskytneme přiměřenou slevu z poškozeného zboží nebo dodáme nový kus.

Jiné důvody nebo závady na zboží

Je-li zboží v jiném stavu, než popisujeme na webu, máte nárok na podání reklamace. Pokud je s produktem cokoli v nepořádku, kontaktujte nás pro podání reklamace

Zásilka neodpovídá objednávce

Přišel vám jiný produkt nebo v zásilce něco chybí? Kontaktujte nás


Požádali jsme vás o vrácení zboží?

Pokud uznáme, že je nutné reklamaci posoudit, pořádáme vás o vrácení zboží na naši adresu. V takovém případě prosíme o pečlivé zabalení zásilky, aby byl produkt chráněn před poškozením. Do zásilky přidejte číslo objednávky/faktury a váš kontakt. Zásilku můžete vrátit několika způsoby:

  • Zásilku můžete zaslat na níže uvedenou adresu (při uznání reklamace vám vrátíme čásku za přepravu a to maximálně v obvyklé výši)
  • Poskytneme vám kód pro podání zásilky přes Zásilkovnu (stačí přinést zásilku na pobočku a sdělit kód/zadat na výdejním boxu)
  • Objednáme zásilky na vaši adresu, pokud to bude možné

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace se snažíme vyřídit co nejdříve, avšak na její vyřízení máme 30 dní od doručení reklamovaného zboží na naši adresu (pokud se nedohodneme jinak). O výsledku reklamace vás budeme kontaktovat.

Adresa pro vrácení či reklamaci zboží

Mavero.cz

Mariánské Náměstí 2371

Uherský Brod 688 01

Tel: 704767017